Alla inlägg den 12 november 2008

Av Melissa Jacobsson - 12 november 2008 16:52

Idag började jag på jobbet en timma tidigare... det vill säga att jag började ta hand om alla barn redan klockan 7!!! Men jag blev lite pigg ganska snabbt.. Var i förskoleklassen hela förmiddan o efter lunch va vi nere i parken tills det va dags för mellis. Därefter gick tiden väldigt snabbt.. Nu sitter jag hemma och väntar på att dansträningen ska börja... Syrran kommer med McD dit xD e såååå hungrig men hinner inte laga ngn mat.


Igår va ja hemma och umgicks med Kathy.. :D Kul att ba va... Det va lääänge sen ja va m henne...


På jobbet igår va jag på badhuset med 2orna på simskola... När vi satt på spårvagnen på väg tillbaka till skolan så ringde det från ngt konstigt nr.. det va MIN ÄLSKLING!!! :D det va en riktigt överraskning.... Blev jätte glad MEN tyvärr kunde ja inte prata :( Så han skulle ringa mig senare... Satt o väntade på det samtalet hela kvällen... Hade hunnit fixa mig för kvällen o lagt mig i sängen med datorn (Sofia skickade över massa musik) Å sen ringde de!! Mitt hjärta slog i 111 per sek... :D MEN min JÄVLA  mobil har börjat knasa sig så jag hörde nästan inget! :( han ringde ytterligare ett par ggr men med inget resultat !! Får se om han ringer idag eller imorrn... Han e i peru nu men snart e han tillbaka i coquimbo så då kommer vi kunna prata lite meeer... puss

Ovido - Quiz & Flashcards