Direktlänk till inlägg 5 november 2008

Tinkutävlingen i Eskilstuna!!

Av Melissa Jacobsson - 5 november 2008 13:25

Vi åkte från Norrkan ca halv 2 på fredagen... Allt blev så försenat! Vi fick dela rum med Tunari från Gbg. Tävlingen var lite neeeervpirrande med tanke på att vår grupp inte  hade dansat tinkus förut... Inte mer än 2månader hade vi dansat så jag tycker att vi var väldigt duktiga med tanke på de. STOLT över er alla tjejer! En sak jag tyckte va jobbigt var dräkten... Tror faan att det fanns ngt där som inte många av oss tålde. Själv fick jag klia i halsen o näsan o kunde knappt andas... :S Men men så då va dansen över... :D Vi stack och åt o sen duscha och fixade till oss... Nu var det dags för liten fest :P -det va kul... Trevligt att träffa alla o festa lite... Har ju lixom inte samma sug längre för festandet så det va härligt att va på g :D:D Hade jätte trevligt :D Efter dom stängde på studiefrämjandet så drog sig alla ner mot gympasalen o festade utanför där. Sen gick vi o la oss....


På lördagen va vi lite trötta... Det som va skönt att man inte dansade idag va att man fick tid till allt annat... tex som att vila! hahahha.. Vi gick till McD o åt o kollade lite i gallerian. Vi fördrev tiden med lite allt möjligt. Sen vid 18 gick jag, Milena och Giovanna in o kollade på finalen. Fy va vi skrek :D SAN SIMOOOON!!!! -grattis till andra priset!! U rock!! :P

Festen va skiiiit keeewl!! Vi dansade och skrattade och drack!! Bästa helgen på mycket läääänge!! Bolivia Kommitté Norrköping rockade fett :P jajajajajjajajaja!!!


Vaknade på söndags morgonen o kände mig jätte dålig... inte bakis utan sjukligt dålig...! Nu har jag legat hemma sen dess och varit jätte dålig... men idag känner jag mig bättre och fått tillbaka min röst... Får se om jag klarar av att gå till jobbet imorrn.... 

 
 
Madeleine

Madeleine

6 november 2008 20:34

WEE ROOOOOOOOOOOOOCK! xD

http://www.pinayiitam.bloggagratis.se

 
Ingen bild

patricia

8 november 2008 22:05

Jag hörde ang dräkterna!!!
Jag tror att det kan vara djur faktiskt!!
För så många är inte allergiska mot saker.
Kram älskar dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melissa Jacobsson - 7 juni 2009 19:44

kul att det e så många mer än jag trodde som läser min blogg... eller läste vill jag nog säga.... jag gjorde en ny i fredags o hoppas jag kan uppdatera den lite oftare än denna.... besök den på XxMelissaxX.blogg.se...

Av Melissa Jacobsson - 20 januari 2009 17:46

Hej mina bloggläsare! (Empa) Nu har jag äntligen fått tid och lust att skriva lite om allt och inget! Jag kan väl berätta först att jag fått kommentar, inte bara en gång utan flera gånnger av min underbara vän Empa att jag borde uppdatera min blogg l...

Av Melissa Jacobsson - 14 december 2008 20:09

Helgen har varit lugn för mig... Men det har varit jätte skönt att bara ta det  lugnt.. Efter jobbet i fredags va jag på stan med Roffe och därefter drog vi hem till honom. Han mamma hade lagat mat åt oss... Ris (på chilenskt vis) och panerad kycklin...

Av Melissa Jacobsson - 27 november 2008 18:06

Hej alla mina läsare! Det va ett braaa tag sen jag skrev... Men har antingen inte haft tid eller ngt att skriva. Men iaf... Just nu lagar jag mat. Maträtten heter SINIGANG (madde! synd dööö!! hahaha) Det är en Filippinsk soppa som man äter tillsamman...

Av Melissa Jacobsson - 17 november 2008 17:22

har egentligen inget att skriva idag som resten av dom tomma dagarna på min blogg... Idag var det faktiskt väldigt skönt att jobba... Kanske kan bero på att jag hade den kortaste arbetsdagen under hela 2år o 2månader jag jobbar på skolan. Jag började...

Ovido - Quiz & Flashcards