Alla inlägg den 10 november 2008

Av Melissa Jacobsson - 10 november 2008 18:52

Ja... Idag har man varit duktig o aktiv... :D Först va jag på jobbet... Idag fick ja va i förskoleklassen... Men oftast e jag hos 1:orna och ibland 2:orna.. Det e så härligt att jobba med barn... Villl snart ha egna! :) *tihi*

Jag slutade tidigt idag, vid 15... När ja kom hem märkte ja att det va mer än 2 timmar kvar innan ja hade tvätt tid... Då började jag RENSA på skit... Då lovar jag att jag reeeensa... Det va fett jobbigt men just nu när allt e klart så känns det underbart. Jag fattar inte hur ja fick plats med allt i min lilla etta :S men iaf... Nu ska ALLT bort :D Fick kasta MASSOR av sopor och det jag nu har kvar är kläder, skor och jackor... (om det e ngn som e intresserad att titta på de, och om ni hittar ngt intressant, så varsågooood att ta!!) hahahha!!! Trodde aldrig ja skulle få d så "tomt" på mina kläder... -Ska jag slänga detta eller? -Hmm? Njaa, kanske blir smal o kunna ha byxorna sen.... -Hmm? Njaa, kan bli mode igen... UFFT!! Måste man va så patetisk!! HAHA!


Har precis kommit upp från tvättstugan efter slängt in en tvätt i tumlaren och resten i en ny tvätt... Pallit att springa upp och ner till stugan. Bor nämligen på 4:e våningen UTAN hiss!! Tror ja aldrig mer kommer gö detta misstag igen... Hiss e obligatooorisk till nästa ggn....

Nu ska ja bara fördriva tiden tills ja ska ner ytterligare en ggn till... Nar nu ljöög ja... kommer få springa upp o ner 2 HELA GGR!!! Faan e man lat lr laaat ;)

Ajja... jag återkommer med mer bloggande senare...

C - Yaa

Av Melissa Jacobsson - 10 november 2008 18:07

Hej alla läsare!

Vill bara göra reklam för en dans workshop som jag ska gå på... Och alla e välkommna!

Plats: Frinavet (Fritidsgården i Navestad, Norrk)

Datum: Lördag 15 november Alltså nu på lördag!

Tid: 14.00 - ca 20.00

Ålder: 12 år - uppåt

Pris: 50kr + medlemskort (ca 60kr) I priset ingår lätt lunch.. Medtag vattenflaska... OBS! Måste anmälas och betalas innan.

Nr till Frinavet: 011-152974 och fråga efter Jannica


Information angående workshopen:

Danser man får lära sig: Newstyle, house, breakdance, afrikansk dans.

De som har hand om den afrikanska dansen är tillfälligt på besök i Sverige för att lära ut dans.


PS... Vill bara påpeka det att under mina "länkar" på högra sidan längre ner har jag bloggar till mina käraste o mina vänner...


Varsågod o läs lite där.... Faktiskt intressant att läsa xD

Ovido - Quiz & Flashcards