Direktlänk till inlägg 27 november 2008

Det va ett tag sen!!

Av Melissa Jacobsson - 27 november 2008 18:06

Hej alla mina läsare!

Det va ett braaa tag sen jag skrev... Men har antingen inte haft tid eller ngt att skriva. Men iaf... Just nu lagar jag mat. Maträtten heter SINIGANG (madde! synd dööö!! hahaha) Det är en Filippinsk soppa som man äter tillsammans med ris... mumsfilibabba!! Men nyss, precis när jag skulle till datorn så brände jag mig :( Det skvätte upp varmvatten på mig o min arm gör ont just nu... men men ingen större skada skedd...


Just det! Igår var jag o tatuerade mig! Wohooo äntligen! Ni som känner mig vet ju att ja redan har mina initialer i "nacken" men nu har jag gjort en tribal runt o ner på ryggraden... Designen e gjord av Melissa Jacobsson OJJ!! JUSTE!! Av miiiig! Jag satt hemma en dag för lääänge sedan o va lite uttråkad o sen började ja skissa upp den... Folk som har sett den på bild frågar vad det är för tribal o vad den symboliserar.. Jag kan säga så här att initialerna från innan står för min familj... Alla vi syskon har samma initialer MJ.. pappa heter Mauricio = för M:et och mamma heter Jannica: för J:et... Sen tyckte jag att den blev så tråkig o ville ha ngt runt om den... Det som ja gjorde igår gjorde inte lika ont som mina 2 övriga... En del tycker att det ser ut som en ängel osv men jag bara ritade o ritade tills resultatet blev som det blev... men jag blev väldigt nöjd faktiskt! Här får ni se en bild på den... (Åh NEEEJ!! Tatuering är INTE sneee!! Det e bara JAG som e sne... på riktigt) hahahhaha




 
 
Ingen bild

MADDE SOM INTE FICK SINEGANG!

28 november 2008 00:52

HALLÅÅ?! kommer du kunna dansa på frinavets med den tattuun ?

 
Ingen bild

Heidi!

28 november 2008 11:05

SNYYGGT!! :D:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melissa Jacobsson - 7 juni 2009 19:44

kul att det e så många mer än jag trodde som läser min blogg... eller läste vill jag nog säga.... jag gjorde en ny i fredags o hoppas jag kan uppdatera den lite oftare än denna.... besök den på XxMelissaxX.blogg.se...

Av Melissa Jacobsson - 20 januari 2009 17:46

Hej mina bloggläsare! (Empa) Nu har jag äntligen fått tid och lust att skriva lite om allt och inget! Jag kan väl berätta först att jag fått kommentar, inte bara en gång utan flera gånnger av min underbara vän Empa att jag borde uppdatera min blogg l...

Av Melissa Jacobsson - 14 december 2008 20:09

Helgen har varit lugn för mig... Men det har varit jätte skönt att bara ta det  lugnt.. Efter jobbet i fredags va jag på stan med Roffe och därefter drog vi hem till honom. Han mamma hade lagat mat åt oss... Ris (på chilenskt vis) och panerad kycklin...

Av Melissa Jacobsson - 17 november 2008 17:22

har egentligen inget att skriva idag som resten av dom tomma dagarna på min blogg... Idag var det faktiskt väldigt skönt att jobba... Kanske kan bero på att jag hade den kortaste arbetsdagen under hela 2år o 2månader jag jobbar på skolan. Jag började...

Av Melissa Jacobsson - 12 november 2008 16:52

Idag började jag på jobbet en timma tidigare... det vill säga att jag började ta hand om alla barn redan klockan 7!!! Men jag blev lite pigg ganska snabbt.. Var i förskoleklassen hela förmiddan o efter lunch va vi nere i parken tills det va dags för ...

Skapa flashcards