Direktlänk till inlägg 5 november 2008

MELISSA REKOMMENDERAR..... REKOMMENDERAR INTE

Av Melissa Jacobsson - 5 november 2008 20:13

Melissa rekommenderar:

1. Brasilansk vaxning (helt underbart) Gå bara till bra ställen

2.

3. Följ ditt hjärta... Tänk inte för mkt



Melissa rekommenderar INTE:

1. Dricka drycken du groggade med dagen innan :P HAHA

2. Att fula ner dig :P

3. Ta förgivet på saker o ting!




Jag återkommer med fler saker jag rekommenderar eller inte ;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melissa Jacobsson - 7 juni 2009 19:44

kul att det e så många mer än jag trodde som läser min blogg... eller läste vill jag nog säga.... jag gjorde en ny i fredags o hoppas jag kan uppdatera den lite oftare än denna.... besök den på XxMelissaxX.blogg.se...

Av Melissa Jacobsson - 20 januari 2009 17:46

Hej mina bloggläsare! (Empa) Nu har jag äntligen fått tid och lust att skriva lite om allt och inget! Jag kan väl berätta först att jag fått kommentar, inte bara en gång utan flera gånnger av min underbara vän Empa att jag borde uppdatera min blogg l...

Av Melissa Jacobsson - 14 december 2008 20:09

Helgen har varit lugn för mig... Men det har varit jätte skönt att bara ta det  lugnt.. Efter jobbet i fredags va jag på stan med Roffe och därefter drog vi hem till honom. Han mamma hade lagat mat åt oss... Ris (på chilenskt vis) och panerad kycklin...

Av Melissa Jacobsson - 27 november 2008 18:06

Hej alla mina läsare! Det va ett braaa tag sen jag skrev... Men har antingen inte haft tid eller ngt att skriva. Men iaf... Just nu lagar jag mat. Maträtten heter SINIGANG (madde! synd dööö!! hahaha) Det är en Filippinsk soppa som man äter tillsamman...

Av Melissa Jacobsson - 17 november 2008 17:22

har egentligen inget att skriva idag som resten av dom tomma dagarna på min blogg... Idag var det faktiskt väldigt skönt att jobba... Kanske kan bero på att jag hade den kortaste arbetsdagen under hela 2år o 2månader jag jobbar på skolan. Jag började...

Skapa flashcards