Direktlänk till inlägg 8 oktober 2008

En estocolmo con mi bebe

Av Melissa Jacobsson - 8 oktober 2008 01:54

Dagen efter avskedsfesten för min älskling så stack vi upp till sthlm tillsammans med El Capitan y Mendez... När vi kom fram gick vi förbi Yerko där Tano, Alexis, Jenny o småttingarna va där. Tano ville att vi skulle stanna på en drink men det blev flera. Jag o Omar stack hem lite snabbt o fixa iordning oss för att sen drog vi alla till La Isla...


Dagen efter skulle Kumbia Freaks ha en liten reunion så jag var hemma hos Yerko med Jenny o barnen. Vilka underbara barn dom har o lilla Sofia: - tia, mas mas... heheh så söööööt! När killarna kom tillbaka drog jag o älsklingen iväg på massa ärenden i kistagallerian mm... Helt ofräsch va jag...! Osminkad, oplattat hår, dyngsur pga regnet, gympaskor o skitkläder... Jag kände mig helt off! Därefter va vi på väg ngnstans där jag inte hade ngn aning om var vi skulle.... hmm... aaa vart hamnar vi då? JOOO!! På den finaste, lyxigaste resturangen jag ngnsin varit på :o

Helt fucking ofräsch.... kände mig helt äckling.... :( men det gick över VÄLDIGT snabbt ;) Det var så ROMANTISKT!!! o jätte god mat! Jätte goda drinkar ;) (tack mendez :P)


Så vare den dagen vi va tvungna att säga farväl:( men vi hade en underbar dag tillsammans ute på stockholms gator o fotograferade lite... MEN! :( FI FAAN va jobbigt det va...!! Nu e det bara vänta o se om vår kärlek håller.... men jag håller tummarna :P;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melissa Jacobsson - 7 juni 2009 19:44

kul att det e så många mer än jag trodde som läser min blogg... eller läste vill jag nog säga.... jag gjorde en ny i fredags o hoppas jag kan uppdatera den lite oftare än denna.... besök den på XxMelissaxX.blogg.se...

Av Melissa Jacobsson - 20 januari 2009 17:46

Hej mina bloggläsare! (Empa) Nu har jag äntligen fått tid och lust att skriva lite om allt och inget! Jag kan väl berätta först att jag fått kommentar, inte bara en gång utan flera gånnger av min underbara vän Empa att jag borde uppdatera min blogg l...

Av Melissa Jacobsson - 14 december 2008 20:09

Helgen har varit lugn för mig... Men det har varit jätte skönt att bara ta det  lugnt.. Efter jobbet i fredags va jag på stan med Roffe och därefter drog vi hem till honom. Han mamma hade lagat mat åt oss... Ris (på chilenskt vis) och panerad kycklin...

Av Melissa Jacobsson - 27 november 2008 18:06

Hej alla mina läsare! Det va ett braaa tag sen jag skrev... Men har antingen inte haft tid eller ngt att skriva. Men iaf... Just nu lagar jag mat. Maträtten heter SINIGANG (madde! synd dööö!! hahaha) Det är en Filippinsk soppa som man äter tillsamman...

Av Melissa Jacobsson - 17 november 2008 17:22

har egentligen inget att skriva idag som resten av dom tomma dagarna på min blogg... Idag var det faktiskt väldigt skönt att jobba... Kanske kan bero på att jag hade den kortaste arbetsdagen under hela 2år o 2månader jag jobbar på skolan. Jag började...

Ovido - Quiz & Flashcards