Direktlänk till inlägg 8 november 2008

Kyyyyyla!

Av Melissa Jacobsson - 8 november 2008 17:00

Igår började ja jobba halv 9 och fick i uppdrag att åka på utflykt med en elev. Tänkte att det skulle bli jätte roligt att få åka iväg o göra skojjiga saker under arbetstid.. Hehe... Vi tog ekobussen från gamla busstation o sen ut i Kolmårdsskogen. Där klättrade vi i berg och gick in i grottor o gångar. Det va faktiskt kul men inne i en grotta blev jag lite rädd för att det va så trånga utrymmen... Det va en helt underbar dag tillsammans med eleven o de andra personal o elever från olika delar i Östergötland. Ett enda fel under heeeela dagen... Den där jävla KYLAN!!! Speciellt när man va ute i den i 7 jävla timmar...


Men iaf... Kom hem ca 4 o fick sitta med täcken o filtar för att försöka få upp värmen (har inget badkar längre som jag hade i förra lgh:en) Efter ca 2 kalla timmar började jag känna blodet sippra ut i ådrårna igen och att min hud började bli lite röd istället för vit.

Satt o prata me killen på msn/videosamtal samtidigt som jag ville sätta på mig mitt ansikte... Efter en sån dag ja haft så vill man nog känna sig lite fin :P hahahhaha Efter många sms o samtal bestämde ja mig för att gå ut med Cissi.. Hon kom till mig tillsammans med Grimma, Rawad och Andy. Satt o soft drack lite o hade kul... Därefter kom Marco, Pablo, Javi och 2 andra killa (kommer inte ihåg namnen men ena hette jacobsson i efternamn iaf GOOO Jacobsson!! hahaha) När klockan blev 01 så började vi bege oss till Otten.. :$ (en fredag) men iaf... när vi väl va där va det kuuul... haha... som vanligt gick ja o mingla med folk... aaaaas usuall!! hahaha... Sen var det dags att gå hem då.! Jag fick sällskap av Gunay en bit.. Tack Gunay! Sen när jag kom hem, full, ringde ja till älsklingen då... Som ÄR I CHILE.... Från min mobil. Per minut kostar det 22kr och vi pratade i 20 min... räkna ut hur mkt det blir för ett enda jävla samtal... DYYYRT!!! Men va gör man inte för älsklingen min :P haha... Sen somnade man inte förrän halv 7... fattar inte... låg o stirra i taket i 3 jävla tim... :S


Idag vaknade jag med spräääng huvudvärk... Jag vaknade från o till hela dagen men gick upp från sängen vid kankse 15.20 Gick upp o städa från förfesten igår och diska, städa på kläder o skitplock mm. Lagade lite mat så jag kunde mätta min dumma hunger.... Just nu e allt klart o ja sitter i köket med datorn o skriver i min blogg... hmm ?? va ska man göra ikväll då? Ingen utgång för mig iaf... Sega hemma? Sega hos Cissi? Sega hos Kathy? eller mitt sista alternativ: Sega hos Andrea?? hmm?? ngn som kan hjälpa mig att bestämma... hahahhahahahha...!!!


Ajja... nu orkar ja inte skriva mer! Återkommer väl kanske imorrn om var jag segade... hahaha... puss på er alla!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melissa Jacobsson - 7 juni 2009 19:44

kul att det e så många mer än jag trodde som läser min blogg... eller läste vill jag nog säga.... jag gjorde en ny i fredags o hoppas jag kan uppdatera den lite oftare än denna.... besök den på XxMelissaxX.blogg.se...

Av Melissa Jacobsson - 20 januari 2009 17:46

Hej mina bloggläsare! (Empa) Nu har jag äntligen fått tid och lust att skriva lite om allt och inget! Jag kan väl berätta först att jag fått kommentar, inte bara en gång utan flera gånnger av min underbara vän Empa att jag borde uppdatera min blogg l...

Av Melissa Jacobsson - 14 december 2008 20:09

Helgen har varit lugn för mig... Men det har varit jätte skönt att bara ta det  lugnt.. Efter jobbet i fredags va jag på stan med Roffe och därefter drog vi hem till honom. Han mamma hade lagat mat åt oss... Ris (på chilenskt vis) och panerad kycklin...

Av Melissa Jacobsson - 27 november 2008 18:06

Hej alla mina läsare! Det va ett braaa tag sen jag skrev... Men har antingen inte haft tid eller ngt att skriva. Men iaf... Just nu lagar jag mat. Maträtten heter SINIGANG (madde! synd dööö!! hahaha) Det är en Filippinsk soppa som man äter tillsamman...

Av Melissa Jacobsson - 17 november 2008 17:22

har egentligen inget att skriva idag som resten av dom tomma dagarna på min blogg... Idag var det faktiskt väldigt skönt att jobba... Kanske kan bero på att jag hade den kortaste arbetsdagen under hela 2år o 2månader jag jobbar på skolan. Jag började...

Ovido - Quiz & Flashcards