Direktlänk till inlägg 8 november 2008

Sitter hemma!! :(

Av Melissa Jacobsson - 8 november 2008 18:34

Hellu gott folk..!

Det var inte länge jag skrev o så skriver jag igen... (ett bevis på att jag inte har ngt liv) Sitter hemma o kommit underfull med att jag inte pallar röra mig till ngn av dom ja skrev i förra inlägget. Det blir att stanna hemma själv eller att syrran Madeleine kommer hit. Men Madde! Du får skylla dig själv i så fall för du vet hur jag blir med datorn.. xD *tihi* Speciellt om min älskling kommer in...


Okej... kanske inte förklarat i tidigare inlägg angående min älskling Omar. Det e nämligen så att han e i Chile just nu. Han lämnade Sverige sen eftermiddag den 7 oktober från Arlanda. Igår var det 1månad sen. Det e fett jobbigt att vara utan honom. Speciellt när man hittat ngn person som han som får en själv må så bra!

Samtidigt som ja känner ett stort ljus i mitt liv just nu så finns det ett stooort mörkt hål... Positivt att ha honom i mitt liv y te amoo bebe! Men d mörka hålet e pga honom oxå.... För han inte är hääär! Yo Quiero estar contigo ahora bebe! Te extraño muchoo!

Igår när jag kom hem från nattclubben Otten så ringde ja honom... faan va duktig ja blivit på spanska :P pratade "flytande" spanska med honom ;) (eller melissas flytande spanska HAHA) Det kan oxå bero på att jag va lite fuller o när jag e fuller så vågar ja prata o skäms inte om ja säger fel... hahaha!!


Nae nu får ja se om jag får sällskap av syrran o att hon accepterar mitt ultimatum ang datorn eller om hon skiter i att umgås med stakkars lilla mig... förresten! Om ni tycker om att läsa min blogg, då lääär ni tycka om syrrans blogg: http://pinayiitam.bloggagratis.se


Hon e gryyym på att skriva!!



Här kommer en video på min älskling när han spelar med sin grupp Kumbia Freaks... Denna kryssning var den roligaste ja varit på.... Vi alla tjejer hade aaaaas keeewl... plus att älsklingen va där :D

Videon var från dagen efter... Men folk va ändå på G! ;)


ps... Så ni vet är basisten MIN! ;P

 
 
patricia

patricia

8 november 2008 22:02

Hej
jag vet att jag inte kan stava!! MEN vad jobbigt det är när du skriver msn skrift!!

http://www.pussochkram.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maleloca

10 november 2008 19:48

man kan ju inte se videon melissa...:(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melissa Jacobsson - 7 juni 2009 19:44

kul att det e så många mer än jag trodde som läser min blogg... eller läste vill jag nog säga.... jag gjorde en ny i fredags o hoppas jag kan uppdatera den lite oftare än denna.... besök den på XxMelissaxX.blogg.se...

Av Melissa Jacobsson - 20 januari 2009 17:46

Hej mina bloggläsare! (Empa) Nu har jag äntligen fått tid och lust att skriva lite om allt och inget! Jag kan väl berätta först att jag fått kommentar, inte bara en gång utan flera gånnger av min underbara vän Empa att jag borde uppdatera min blogg l...

Av Melissa Jacobsson - 14 december 2008 20:09

Helgen har varit lugn för mig... Men det har varit jätte skönt att bara ta det  lugnt.. Efter jobbet i fredags va jag på stan med Roffe och därefter drog vi hem till honom. Han mamma hade lagat mat åt oss... Ris (på chilenskt vis) och panerad kycklin...

Av Melissa Jacobsson - 27 november 2008 18:06

Hej alla mina läsare! Det va ett braaa tag sen jag skrev... Men har antingen inte haft tid eller ngt att skriva. Men iaf... Just nu lagar jag mat. Maträtten heter SINIGANG (madde! synd dööö!! hahaha) Det är en Filippinsk soppa som man äter tillsamman...

Av Melissa Jacobsson - 17 november 2008 17:22

har egentligen inget att skriva idag som resten av dom tomma dagarna på min blogg... Idag var det faktiskt väldigt skönt att jobba... Kanske kan bero på att jag hade den kortaste arbetsdagen under hela 2år o 2månader jag jobbar på skolan. Jag började...

Ovido - Quiz & Flashcards