Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Melissa Jacobsson - 3 oktober 2008 01:10

Jag har inte skrivit ngt om hur det gått mellan mig o killen från palace...

Äntligen kan ngt bra hända mig :P hahahaha

Allt har gått jätte bra o just nu så e ja hans flcikvän... dvs Melissa har en pojkvän! -Äntligen på tiden.... tänker nog många.. :P hahaha

Han e helt underbar o jag tycker om honom som faan.... nästan ända sen vi började träffas har vi umgåtts o ba varit mestadels av tiden... Ngt TRÅKIGT dåååå!! På tisdag åker han till Chile... -Det e väl lugnt, tänker nog många. MEN!! Om din käresta inte skulle komma hem på ca 5-6månader. Hmm? va skulle du tycka då? Jag e jätte ledsen men försöker att spendera den sista tiden på ett så bra o positivt sätt som möjligt....tillsammans med honom....


Ikväll ska jag ha avskedsfest hos mig i hans ära tillsammans med gemensamma vänner... Återkommer med hur kvällen blev... :) 


Ovido - Quiz & Flashcards